Momy1 gebelik zehirlenmesinin cogu zaman bir belirtisi olmayadabiliyor. Bende hic bi belirti olmadi. 15-9 ustu tansiyonda anormallik hissetmeniz yeterli. Bende 14-9 uzerine cikti hemen kan tahlili yapildi ve protein kacagina bagli zehirlenme tesbit edilip acil doguma alindim. Cunku bu andan itibaren dakikalarin bile onemi var. Yogun bakimda bekleyen annelerde cogunun daha once bu sebepten bebek kayiplari olmus, ikincu gebeliktede erken dogumdan kaynakli bebekleri yine kuzevdeydi. Doktor risk kategorisinde onlara gebeliklerinin 12. Haftasinda aspirin kan sulandirici baslasa bile be yazik ki sureci onleyememis. Zehirlenme baslayinca doguma kadar magnezyum sulfat basladilar, cok cok agir bi ilacmis, daha takildigi gibi cehenneme dustum sandim vucudumun her yerinden alevler cikti nefesim daralmaya basladi bilincim kapanacak gibi oldum. Sonra hafifledi, 48 saat ilaca devam edildi, asla yerimden kalkamadim denge kaybi ve gorme bozukluğu yapiyor adim atmayi birak kimildayamiyorsunuz bile. Bu sebepten sonda 2 gün takili kaliyor tuvalete gidelemedigi icin. Doktora tekerlekli sandalye ile bebegimi gormeye gitmek istedigimde bile risk alamam deyip izin vermedi. Zaten uzerinde yuksek riskli ilac yaziyordu ve makineler dozajini ayarliyordu hemsire müdahalesi yoktu. Ama ilac 48 saat icinde bittiginde tum yan etkileride bitmisti. Ama yuksek tansiyon 2-3 ay daha devam edermis. Bu yapilan tedavi sadece gelisebilecek nöbet ve felc riskini ortadan kaldirmak icinmiş.