Merhabalar 24 hafta iki günlük hamileyim çocuğumun gelişimi şu an çok iyi hiçbir problem yok ama geçen haftalarda ufak bir kanama yaşama sonucunda hastaneye gitmek durumunda kaldım doktorum Rahim ağzımı kontrol ettiğinde 28 santim olduğunu söyledi ve olması gerekenin 30 olması gerektiğini söyledi progeston 200 ml fitil başladı ve bir hafta sonra alttan kontrol edeceğini rahim yolu kısalır ise dikiş atacağını söyledi. İlacın kullanım nedenlerine bakınca düşük erken doğum gibi şeyleri önlenmesi gerektiğini gördüm. Böyle bir durum yaşayan varmı çünkü bebeğim aylık olarak çok küçük düşük veya erken doğum riski nasıl önlenebilir çok üzüldüm