Nuib Efymhm 4. Kez Sezeryan olacağım pazartesi günü dortle besin arasında çok fark yoktur bence ama benim hamileliğim. Çok skntili geçti o yüzden baglaticam varis var ve üçüncü amelaytimda Dr amelayt yerimin yapistigini söylemişti
Aeell Efymhm cok rısklı dıye duymuştm am ne kdar dogru bılmıyrm yengem hmıleydı doktor cok kızmıştı kurtj olmustu rabbım senı ve bebegını korusun Ah sglım kucağına alıp evıne gelmeyı nasıp etsın Rabbım ❤️🌼
Aslaninannesi_ Benim velim vardı ya 5 ya 6.ya hamileydi hatırlamıyorum ama doktoru çok kızmış artık kesecek yerin kalmadı karnında ve doğumun riskli ben seni doğurtmamam demiş göndermiş . Sizin doktorunuz ne diyor bu duruma ?
Efymhm Aeell amin cümlemizinkini inşallah Allah razı olsun🥰🫶 inşallah bu doğumdan sonra bende bağlatıcam artık tüpleri
Aslaninannesi_ Efymhm çok küçükmüş canım ya umarım sorun olmaz ama dediğim gibi kesilecek yer bakımından sıkıntı olabiliyor
Eylul41 Alyadnz33 her doktor yapamaz. Ama 5 ten fazla yapanda var benim perinatalog doktorum 7. Yapmisligi 5 ten fazla yapmışlığı cok var. 11 sezaryen geciren bir kadin gormustum sanliurfada haberlerde. Tabi bu teşvik edilmesi yanliş ama 5 i de rahatlikle geçirenler oluyor
1Kelebek1 Efymhm Benim doktorum 6. Sezeryanı yapmıştı sayfasında görmüştüm iyi bir doktor bulun doğumunuzu yapın 5. Sezeryanı olan çok kişi var Allah vermiş size o yavruyu kimseyi dinleyip kürtaj olma