Sebur ben bu yüzden hastanede yatmıştım aşırı sancım vardı resmen doğuruyorum zannettim . Doktorum duphalac verdi ama işe yaramadı. Evde sıcak suyyn içine kayısı atıp bekletip içtim ondan sonra çıktım lavaboya . Tabi herkesde aynı olmayabilir, yinede doktorynuza gözükün