Kubractnzt Merhaba kızlar. Ben 34+5 haftalık hamileyim. Bebeğim de 3,20 kilo 😔 doğuma kadar nasıl durdurabilirim kilo almasını doktora soramadım 😒 Allah nasip ederse normal istiyorum ama bu gidişle zor gibi moralim bozuk ne yapmam gerek böyle olan var mı
SevgibiR Kubractnzt valla durduramazsın aç kalsam da olmaz ya en fazla 4bucuk olur 😂biz de zayıf diye. Üzülüyoruz tosun olsun nlck
Haribo42 Kubractnzt dogurursun korkma valla teknoloji gelistikce annelerde iyice detay dusunmeye basladi eskiden bilmiyolarmis bile 4 bucukta olsa catir catir doguruyolarmis butun herkes doguruyo kendine guven:) panik olma:)
Semaburak Kubractnzt moral bozulcak ne varki sağlığı yerinde olmasıba sevinmelisin ha normal ha sezaryen ne farkeder o iyi olsun diye düşünmelisin kilo alsın diye insanlar neler yapıyor şükret gerisini boşver
Mervebuglemsura Kubractnzt kilolu bebek daha kolay dogarmis😅büyüklerimiz öyle derler yani. Yağ gibi akarmis😅😅
Kubractnzt Haribo42 işte elimizin altında telefon oldukça sağdan soldan duymalarla didikleyip duruyoruz haklısın kesinlikle 🤭 hani çatı darlığı falan bilmiyorlarmıştı bile ona rağmen doğum yapmışlar sonraki zamanlarda her şey çıktı 😦