Merhaba kızlar ikinci gebeliğinmin kimyasal olduğunu öğrendim düzensiz betadan sonra kanamam oldu adet gibi ve bitti Doktor bir hafta sonra gel dediği için gittiğimde Beta değerimin sabit olduğunu gördük Halen düşmemiş Olabileceğini söyledi doktor tekrar kan verdiğimde yavaş yavaş düşüyordu ama bugün tekrar yükselmiş bu durumu yaşayan var mı herhangi bir belirt karın ağrım hiçbir şeyim yok Ara ara lekelenmeler var sadece beta değerleri de şöyle
103
84
48
51
Bu şekilde geç sıfırlayan oldu mu?