Tuubaaa1111 Adetin 3, günü letuya başladım doktor 10 gün kullanmami söyledi 9. Gün doktora gittim bir yumurtam 17,5 mm olmuş 10 günlük kullanım bittikten sonra kaçıncı gün çatlatma iğnesi yapılr bilen varmı
gecegunesim Tuubaaa1111 doktor yönlendirmedimi hangi gün yapılcagına dair bildigim kadarıyla 18-20mm arasında kendiliginden çatlayabiliyor
Tuubaaa1111 gecegunesim doktor yonledirdi ama çok geç geldi şuan 10. Gunimdeyim 19 oldu çatlatma iğnesine 3 gün sonra gel dedi ozamana geç olmazmi normalde yumurta yeterli büyüklüğe geldiğinde aynı günde yapiyolar diye biliyorum
gecegunesim Tuubaaa1111 Aslında 17 de bile isterse iğneyle çatlatabilir de bi arayıp sorun içiniz rahatlasın isterseniz. Anlatığım kadarıyla siz yumurta çoğaltma büyütme falan yaptırıyorsunuz geride büyümemiş yumurtanızda olabilir 1 yumurtanız gerekli olgunluga ulaşmış ,sanırım digerlerini de büyümesini bekliyordur