yasmin91 Merhabalar çok heyecanlıyım cumartesi günü 12+0 oluyoruz ve kontrolümüz var. Sizce cinsiyeti belli olur mu :)
Matt yasmin91 bende 12 haftalıken gıtım soylemedı ama bı çıkıntı var dedı ne oldugu henüz net degıl dedı
Sitionline yasmin91 benm 12+4 de belli oldu erkekse daha çabuk öğreniliyor sanki.kızsa biraz bekliyor doktorlar değişebilir diye. İnşallah gösterir 🙏🏼😊
Bizzzz Bize 12+2 günlükken doktorumuz %90 kız dedi ama yine de ben eşime söylemek için 4. Ayımızı bekliyorum. Bakalım hayırlısı olsun hakkımızda kızlar sağlıklı olsunlarda 🙏🏼🎈
Gozdend 18 subatta dr a gidicez ve 12 haftalik olucam.. arkadaslarim ogrenebilirsiniz cinsiyetini diyor ama bakalim :) saglikli olsun tum bebekler :)
Sedefcann Bana 11+4 de %80 kiz dedi ama degisebilir diye kimseye söylemedik neresini gördude kiz dedi o da enteresan😂
seyma281015 yasmin91 Ben kızımı 13 haftalıkken öğrenmiştim. Şimdi 10 haftalığım bakalım heyecanla bekliyorum 🥰
Nazocann28 12+6 olduk dün kontrolümüz vardı doktor söylemedi 3 haftaya belli olur şuan net değil dedi sanırım 15-16 haftalarda net oluyor
Yasus yasmin91 benim teyzem 12 sene önce 10 haftalikken öğrenmişti cinsiyetini erkekti ama ben 16 haftalik gibi öğrendim cinsiyetini benim kızdı
Caglaa92 12+6 da erkek olduğunu öğrendim çıkıntıyı gördük 😊 ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri hep erkek hissetmiştim hiç süpriz olmadı💕