Kızlar biliyorsunuz dün post açmıştım 2 cm açılmam var diye bu gün doktorum muane etti 1 düşmüş bebek kendını geri çekmiş suni sancı verelimmi dedi ama gerek yok daha 38 haftalıksın dedi ve azda olsa nts kendi sancıların çıkıyor dedi perşembe günü yeniden kontrm var bakalım 🥺