yeni_anne2 Emine__25_ ne gibi agrınızz varr çok olmazzz o haftalarda 24 haftalık benimde şuan bılle bısey yok o kadar şikayet edicek derece
Esraern03 Emine__25_ aynı haftadayız yattıgım yerden bek agrısına zor kalkıyorum eşim yardımcı oluyor nıye böyle oluyor erken haftalardayız aslında daha
Emine__25_ yeni_anne2 karın ağrısı sırt ağrısı bacaklarda ağrı oluyor dün davetim vardı baya yordum kendimi o yüzden olmuş olabilir mi ama genelde uyuyunca geçerdi. Biraz azaldı ama yine var normal mi acaba
Burcudrdu Merhaba Benim de agrılarım çok acı demek daha doğru 32.haftayı bitirdim sağ alttan bir kemik ağrısı ne yürütebiliyorum ne oturduğum yerden kalkabiliyorum yatarkeni söylemiyorum bile duvarlara sürünerek yürüyorum senin de öylemi