Kızlar doktor dün bebeğimin 1 hafta geriden geldiğini söyledi basta 2 hafta dedi sonra biraz daha bakınca 1 hafta dedi ultrason bazen yanilabiliyormusta dedi bende anlamadım ogluma hamileyken 2 hafta önde gidiyor dediler ama 3 buck kilo doğmuştu dedikleri gibi deildi yine bende her ihtimale karşı iyi beslenirsem acaba kilo alirmi hani boyu kafası fln küçükmüş güya bu iki gecedir dün bulgur yedim gece 3te bugün kemik suyu çorbası acaba faydası olurmu gelişimine bu arada benim boyum 165 eşimin 170 genetik olabilirde dedi bilmiyorum bunu yaşayan oldumu cidden ultrason yaniliyormudur