Esesme doktorlar arada ki farkı anlar kuzum senin açıklığın var normal sancıdır o hissetmiyorsan. Yaşancı sancı sürekli oluyor çünkü illa ki hissedersin. Benimde çıkıyor sancım ama ben hissetmiyorum bende 38 haftalığım. Sancı çoğalır bebek devamlı sertleşirse mutlaka gel doğum başlamış olur dediler bekliyorum ara ara sancı gelip gidiyor bebek hareketli çok şükür bakalım ne olacak. Ama sen yolculuk yapacaksın ya bir an önce git her an doğum başlaya bilir