Sukoo33 bende 30 um doktoruma gittim de tek tavsiyesi meyve sebze su vs doğal yollar diyor vitamin vs vermedi zaten bi ara vermişti gecen ay gittiğimde onu da gerek yok dedi bu ay hicbişey anlamadım valla yatak döşek yatmaktan da sıkıldım iyileşiyorum gezıyım dıyorum pat hastalık kendim mi vitamin alsam eczaneden kafama göre acaba bilemedim