Zdmrbtl Merhaba arkadaşlar 20 haftaya girdim . 3 gündür tansiyonum 12 / 10 11/9 12/ 9 bu civarlarda çıkıyor . Alfamette kullanıyorum günde 3 defa . Sizce bu durum geçici midir .