Hanniballl Rabia58R ikiside güzel isimler olmazsa isim analizi yaptirin veya esiniz ve sizin adiniza uyumlu olan ismi secin ben Aysima olarak verdim oyumu 😊
Rabia58R Hanniballl ben yanlışlıkla Beril olarak oy verdim çok kararsızım ilk kızımla ismi uyumlu olsun istiyorum sadece
Hanniballl Rabia58R kolay gelsin buldugunuz isimler güzel insallah en kisa zamanda karariniz netlesir 🤗