MerveKoseoglu07 Haftaya cuma yani ayın 15inde doguracagim nasipse, panik ve korku halindeyim. Epidural sezeryanli güzel doğum anısı olanlar destek lütfenn. Ameliyat ne kadar sürüyor, nasıl bır süreç, sezeryande süt gelmez diyorlar
Sudemurat MerveKoseoglu07 ameliyathaneye girdim ortalama 5 dk sonra falan bebeği çıkardılar kokladım sevdim sonra giydirdiler onu cikardilar. Benide yarım saatte falan diktiler. Çıktık hemen emzirdim bı süt sorunum olmadı. Çok çok rahattım. Ki ben sezeryana asla girmem diye korkudan ölen bı insandım😂 2. Bebeğimi bekliyorum bu sefer devlette olucak doğumum ama bı fark olacağını sanmıyorum. O kadar rahtti ki. 4 saat sonra yürüttüler. İlk yürümek için kalkdiginda canın acıyor ama acıdı diye sakın eğilme dik yürü bı sonraki kalkisin çok kolay olur 2. Gün eve geldiğimde bütün gunluk işleri yaptim
Mrv-0715 MerveKoseoglu07 bende 14 kasımda giriyorum sezeryana ama spinal düşünüyorum sizi epidural düşündüren durumlar nedir merak ediyorum
_YeldaSebi_ Benimde 2 haftam kaldı aynı şeyleri hissediyoruz. Rabbim kolaylık versin inşallah. Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
MerveKoseoglu07 _YeldaSebi_ Aminn 🫂 Ben önden dogurayim çok güzel geçsin gelip sana moral vereyim 😄 seninki de çok güzel geçsin amin amin amin
-Papatya33 17.00 da doğuma alındım. Doktorgeldi epiduralini yapacam sakin ol dedi çok fazla odemim vardı yaptı. Biraz stres oldum o yüzden sakinleştirici yapildi 17.20 de bebeğimi kucağıma verdiler. Fotoğraflarımı çektiler sonra 40 dk kadar beni diktiler . Epidural yapılınca rahatladım ama sancim filan gidince. Korkacak hiçbir set yok inan ki şimdi ikinci çocuğu istiyoruz . Yine sezaryen olacam
MerveKoseoglu07 -Papatya33 masaAllah güzel bir süreç olmuş. Rabbim kolaylıkla kucağınıza almak nasip etsin 🙂
MerveKoseoglu07 Sudemurat oo masaAllah 😍 ne güzelmiş. Benim de güzel bir süreç olur umarım, yoksa bı daha üremeyeceğim😂
gezentianne Mrv-0715 Buna anestezi doktoru karar veriyor diye biliyorum ben spinal sanıyordum epidural + spinal yapacağız dedi kan sonucuma göre. Kombine sezaryen dite geçiyor daha konforlu dedi. Epiduralde belinizde katedral 2 gün kalıyor bi düğme oluyor elinizde bastıkça ağrı kesici geliyor gerçekten coo konforluydu hiçbişey hissetmedm iki gün hastanede.Hemen de ayaklanmıştım. Spinal ince bir iğne etkisi sadece 4-5 saat.Uyusukluk geçince ağrı başlıyor diyorlar
Eylullxx MerveKoseoglu07 normal doğum sancısının yanında kuş kalır korkmayın dünyanın en iyi buluşusur benim gözümde sezaryen
Sudemurat MerveKoseoglu07 ben güzel geçtiği halde tekrar üremeyi düşünmüyordum😂 ama nasip işte bı tane daha yolda. İnşallah bundan sonra üretim durur😂
_YeldaSebi_ MerveKoseoglu07 ay inşallah çok güzel geçer hiç hissetmezsin hem bana da moral olur. Mutluka yorumunu bekliyorum o zaman 😊
gezentianne MerveKoseoglu07 Hayır ikisi de belden epidural da spinal de. Ben epidural + spinal kombine sezaryen oldum daha konforluydu🥰🥰
Melisi2 MerveKoseoglu07 çok güzel bir süreç kesinlikle genel anestezi almayın o anlara şahit olun güzel düşünün güzel olsun.🥰 yanınıza mutlaka elektrikli göğüs pompası almanızı öneririm bende o şekilde hızlıca gelmişti sütüm. Ve yanınıza sert bi kahve alın ameliyattan çıkınca baş ağrınız olmasın. Hiç korkmayın spinal sezeryanım çok güzel geçti 4 sene önce ve şimdi tekrar hamileyim hiç korkum ve endişem yok.🦋
MerveKoseoglu07 Melisi2 peki bebeğin eşini ne zaman çıkarıyorlar, kardesimin doğumunda odaya geldikten sonra karnına bastırarak çıkardılar ve çığlık çığlığa çok zor oldu, bunu ameliyat sırasında uyusukken yapamiyorlar mi?