Sureyya1 Salepcee brn gittim gayet iyi bi dr isinin ehli. Her kontrole gittiginizde ayrintili ultrason bakiyor.
Sureyya1 Salepcee google yazin mustafa başaran diye ordaki tel noyu arayin ucretler degisiyor surekli simdide yil bitiyor guncellerler ama diger ozel kliniklere gore uygundu sali persembe ameliyat gunleri pazar kapali zaten
Eda42_ Sureyya1 Murat Başaran bende duydum nasıl iyi mi doktor ben çocuk tedavisi için gitmek istiyorum ama bilmiyorum nasıl diye
Sureyya1 Karabiber123 hamileligim boyunca mustafa hocaya gittim ama normal dogum istedigim icin devlette dogum yaptim mustafa hocada normal dogum yapan arkadasim cok memnun kaldi yalniz
sukraandemir Bende sezeryan olacağım 2 hafta sonra mustafa hoca doktorum muayene 2100 du en son sezeryan dogumda bız mayıs ayında odedık 30 bındı suan artmıstır ama temmuzda fıyatlar guncellendı dıye mesaj atmıslardı