ozgersin6012 32 haftalik hamileyim ve cok kasık agrisi cekmekteyim normalmidir benim gibi olan varmidir acaba özellikle gece sağa sola dönmekte cok zorlaniyorum agridan bunkadar olmasi normalmi kizlar?
Sarp Canım bende 32 haftalığım gece sağdan sola dönerken oluyo benim kasık ağrım. Bi de bebeğin kafası çok çok aşağıda. Bildiğin orda yani. Hıçkırınca anlıyorum. Orda hareket edince ağrım oluyo normal mi bilmiyorum ama
edaozdxx Benim de aynı şekilde, aynı zamanda sabah hafif kahverengi lekelenmem oluyor. Ama normalmiş. Çatı kemiği doğuma hazırlanıyormuş.
ozgersin6012 benim bi ara böbreklerimde sorun cikmisti cunku 1 2 ay once hastanede yatmistim sonra taburcu oldum acaba onunla alakalimi dedim ama kasik agrilari normalmis insallah bu gunleride hayirlisiyla atlaticaz.