Sibellgndz evet eğitim araştırmada yaptım zaten direkt normal doğum için alıyorlar icerde kimse olmuyor ben Birgül boyunca suni savcıyla doğum yapmayı bekledim açılmam olmadı ben fenalaştı bebeğin kalbi teklemişti acil sezeryana aldılar ama süreç beni çok kötü etkiledi . Ebelerin, doktorların tavrı vs. Onun harici sezeryanim güzel geçti güzel toparladım çok şükür sezeryan sonrası güzel ilgilendikler haklarını yiyemem . Ama ilk doğum olduğu için ben psikolojik olarak zor toparladım. Normal doğum için sonuna kadar zorluyorlar bunu bilerek git