BenayUmay muhtemelen illa bir kaç ilaç için sağlık ocağına yazdırmaya gidersin orda söylersin ben bizim söylememiz gerekiyor diye biliyorum çünkü ben folik asit yazdırmak için gittiğim de söylediğim de benden duydular hemen giriş yapıp tansiyon falan ölçmüşlerdi ama muhakkak kese görünsün kalp atışını Allahın izniyle duy ondan sonra git çünkü keseyi gördünüz mü diye sorulmuşlardı her sağlık ocağının ilgisi de farklı oluyor. Mesela bir arkadaşımı sürekli arayıp gerekli durumları anlatmışlar çok ilgilenmişler diğer arkadaşımın ise 9 ay arayan bile olmamış.