anonimhamis Kızlar tam 40 hafta olunca doktora gideceğim yani pazartesi günü . Sancım olmasa bile doktor bebeği alır mı acaba suni mi verir sezaryen mi olur bilmiyorum sizde durumlar nee
sacmalamakizim anonimhamis Durumuna göre değişiyor canım, 41’e kadar bekletip suni sancı verende var.
cactus123 anonimhamis Kasım bebekleri gelmek istemiyor sanırım her yerde gelmeyen beklenen bebek var ☺️ benimde beklenen gün 22 Kasım ama doktor 28 e kadar bekleriz dedi
busbusra1 Aynı şekilde 39+5 hiç belirti yok pazartesi randevum var benimde bebisin rahatı yerinde gelesi yok heralde
Adasuqq Bende de aynı durumlar 39 olduk hanımefendinin gelesi yok yürüş yapıyorum gelsin diye 😂 yerini beğenmiş galiba