babyiscoming_ Kızlar jilet yaparken peçeteye sildim ve genital bölgeden kan geldi ama kıl köklerim mi kanadı yoksa içerden mi geldi ayırt edemedim su ile durulandım tekrar peçeteye sildim bir şey yoktu ama korkuyorum şuan herhangi bir ağrım sızım yok 24+1
Guzelanne56 babyiscoming_ jilet malesef kanatıyor hı takıp et ıstersen jıletten olma ıhtımalı yüksek o esnada geldıyse
Rosemihra babyiscoming_ Önceden kanamam olmazdı hamileyken olmaya başladı benimde özel bölgemde. Geçen gün aynısını yaşadım sonra baktım peçetete gelişi rahim içinden değil . Tenimiz hassaslaşmış
babyiscoming_ Guzelanne56 evet jilet yaparken geldi yarın rutin kontrolüm var ama şuan baya endişelendim inşallah kıl kökü kanamasıdır
Guzelanne56 babyiscoming_ özel bolgenı kontrol et iç kısmını peceteyle akıntın normal gelıyorsa jılettendır. Bende benım kullanıyorum ve her kullanmada kanar özellıkle çok uzamadıysa kıllar ne yazıkkı kanama yapar
Serrabade Peçete ile vajina çıkışını kontrol et. Büyük ihtimalle kıl köklerindendir. Bu arada banyo jileti kullan tek bıçaklı olanlar tehlikeli olur.
babyiscoming_ Serrabade jilet venus kullanıyorum aslında ama tenim çok hassas bacaklarımda da ara ara kanama oluyor o bölge olunca tedirgin oldum
babyiscoming_ Rosemihra evet çok şükür benimde rahim içinden değilmiş idrarda herhangi bir kan yoktu, peçteye sildiğimde de gelmedi zaten daha sonra kontrol ettim cildim kesilmiş