Kızlar kızım hem emiyor hem mama veriyorum çünkü göğsümde süt olmadığı zamanlar oluyor gün içinde ve kafayı yiyor o sıra kızım asla memeyi tutmuyor bende mama yapıyorum o zaman günde 3 defa 2şer ölçek olacak sekilde onun dışındada günde 3-4 kerede emiyor. Sizce karnı doyuyor mudur? Hemen hergün kaka yapıyor. Günde 5 defa çişini yapıyor zaten beslenemediğinde kanlı geliyor çişi. Karnı doyuyor muhtemelen ama bu ay ki kilo alımı az geldi bana. Doğum kilosu 3630 du 3300e düştü ilk ay kontrolünde 4200 çıktı bugünde tam 2 aylık oldu baskülde 4800 çıkıyor henüz kontrolede gitmedik kilo alımı iyi mi sizce? Doyuyor mudur?