Ebrufarid İs gereği ile tasinmak zorundayiz ve doğum à da 1 bucuk ay kaldı inşallah devletten hemen sıra alinamiyor galiba kontrole özel é gidip dogum zamanı devlete gitsek bi sıkıntı oluyor mu böyle yapacak olan varmı lütfen yardımcı olun