Merivvv Bana spinal+epidural anestezi yapılmıştı. Herhangi bir zararını görmedim. Ne yapılırken ne de sonrasında kusma sorunu da yaşamadım. Ben de çoğumuzun aksine genel anesteziden ürküyorum çünkü bundan önce farklı zamanlarda, farklı merkezlerde geçirdiğim küçük operasyonların tamamında ayılma ve sonucunda hissetme sorunu yaşadım. Spinalde bu olanaksız dediler.