02eylul saat 05.24 ve sağ kasık ağrım ve artı acayip bi bel ağrısı çekiyorum saat 4 ten beri. Bat’a 9 gün var. İlk defa bu ay ovulasyon kullanmaya başladım testlere göre de eşimle günleri değerlendirdik yumurtlamadan sonra başladı bu sağ kasıkta batma bikaç gün çok şiddetliydi sonra azaldı ama hiç geçmedi son iki gündür yine testte ikinci çizgi belirgin oluyo ben anlamadım üzülmemek için adetim gelmeden test yapmak istemiyorum 😔