aksoy005 üstüne görmüş olabilirsin belki. Benim de başıma ilk kez gelmişti hemşireyi aradım yumurtlama olabilir dedi. Bi kaç gün sonra karın ağrısı başladı ama öyle böyle değil evde test yaptım pozitif ti. Hamileydim üstüne görmüştüm ama dış genelikle sonuçlandı. Tedbir almakta fayda var. Çok geçmiş olsun