Mty24- geçen hafta muayeneye gittiğim de muayeneye girerken ilk sağda ki oda da bilgi veriyorlar doğumla ilgili odaları gösteriyorlar normal doğum için doğum odası gösteriyorlar 2 refakatçı alınıyormuş bi bayan yanında kalacak şekilde biri de büyük ihtimalle eş olur eşi de ziyaretçi saatlerinde alıyorlarmış galiba ziyaretçi almasalar da ben yine de odaya süslenmek istiyorum hiç değilse resim çekmek için odanın😇