busecnyt0108 Akşam olunca başlıyor nasıl geçecek bilmiyorum ilaç da almak istemiyorum doktorum gaviscon kullanabilirsin dedi ama almak istemiyorum tahin yedim biraz azalttı ama kesmedi siz neler yaptınız
Sudetmlk busecnyt0108 33+1 benim mide de sanki ejderha var o derece yanıyor ve kusturur derecesinde yanıyor öyle böyle değil ilk başlarda soğuk süt iyi geliyordu ama şimdi sadece rennie iyi geliyor 3 saniyede alıyor bitkisel olduğu için 1 saat arayla kullanabilirsin dedi doktorum
kardelenucar Aaa benim de 33+6. Bana iyi gelen tek şey buz gibi soğuk süt oluyor. Normalde süt içmem sevmem ama soğuk süt çok iyi geliyor. Bir de salatalık ve yeşil elma rahatlatıyor. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻
busecnyt0108 kardelenucar amin hepimizin inşallah neyse şimdi birde süt içiyim o zaman sağol ilaç yerine bunları deneyim daha iyi 😌 😅
busecnyt0108 Selcantvsn tahin gerçekten azaltıyor dene istersen sende tam geçirmese de bir nebze rahatlatıyor bir kaşık yemen yeterli
Pasaogluyesim Ayyy Allah’ım ne zaman geçicek acaba , yanma bulantı 32 ye giricem ama çok çok kötüyüm agrilarimin bile önüne geçiyor 😭
gezentianne Pasaogluyesim Üzgünüm ama doğunca geçecek. Sizin erken başlamış😭 Bebek büyüdükçe mideye daha cok baskı yapacak. Gaviscon şurup çözüm ama o da geçici. Bir de biri daha yazmjs soğuk süt içmek🤌
Pasaogluyesim gezentianne şurup kullaniyorum ama 20 dk falan rahatlatıyor sonra yine aynı sütte öyle malesef 🥲 Araştırarak herşeyi deniyorum şimdide limonlu su ve içine şeker attım bakalım daha neler denicem 🌸
BT- busecnyt0108 Bana soğuk süt ve salatalık iyi geliyor aşırı fazlaysa ilaçtan başkası kesmez kızıma hamileyken şişe şişe bitirdim gaviscon başka hiçbir şey kesmiyordu bu hamileliğim erkek yiyecekler iyi geliyor bence kesinlikle saçla alakalı 😁
Merve034 busecnyt0108 benim hamilelikte öncede reflum vardı gaviskon kana karışmayan tek şey kullanabilirsin ben bazen günde 4 kere kullanıyorum 35+4 üm. Gaviskon denilen şey mide sivisinin aynısı zararlı hiç bir şey yok . Gönül rahatlığı ile kullanabilirsin eziyet etme kendine