Mom_06 yaşınız küçük amhnız düşük ama aşırı bir düşüklük değil benim 4.5 yıl önce 1.22 ydi eşimde problem vardı tüp bebekle evlat sahibi oldum sonra üç kere kendiliğinden gebe kaldım sağlıksız oldu ama suan tekrar kendiliğinden gebe kaldım 16 haftalık gebeyim bnce biraz zamana bırakın birkaç doktor görüşü alın doktorlar muhtemelen yaşınıza göre amhı düşük bulduğu için tüp bebek öneriyordur kafanızdan atmaya çalışın kolay olmuyor ama deneyin mutlaka bana normal yolla olmaz dediler hiç beklentiye grmedim olmazsa tüp bebek denerim dedim Rabbim nasıp etti inşallah sizede nasip eder 🥰