Deryakz Kızlar merhaba reglım 5 gün gecikti 3. Günde test yaptım ama sonuç negatif hafiften kasıklarımda ağrı oluyo ara sıra miğde bulantısı da var halsizlik ve uyku Halide çabası tabiki kızlar sizce hamilemiyim testte neden cikmiyo
Meryeminannesi20 Deryakz adetimin 4 gün geçilmesiyle test yaptım negatifti 8 gün geçikince yaptım çok silik çıktı benim ama kan verdim değerim çok yüksek değil yani gebelik var ya geç döllenme yada düşük riski var bakalım :(
Deryakz Meryeminannesi20 anladım teşekkür ederim benim bir tane oğlum var zaten olursa bu ikinci olucak inşallah daha önce hiç düşük riskim vs olmadı