Kızlar kanda ve idrarda enfeksiyon çıktı diye doktor manurol ve fitil yazdı kullanımın aralığını açıklamadı ama. Eczanede haftalık kullanılıyor dedi e nabızda da hafta olarak geçmiş. Ama fitildeki kutunun üzerindeki kağıtta üç gün gün arayla yazıyordu. Ben de üç gün sonra uyguladım fitili 😶🌫️ bu işin doğrusu ne acaba kullanan var mı ?