Kızlar 38+1 şuan 3 gündür geçmek bilmeyen adet ağrısı gibi bı ağrım var bel bacak ve kasıklarda dün gece de sarı jolemsi bişey geldi kanlı olmayınca nişan dgl sandım ama öyle de gelebiliyormuş nişan bugün tekrar geldi o sıvıdan ve hala adet ağrısı gibi bel bacak ve kasikda ağrım var birde karında sertleşme suyum falan gelmedi öyle dayanılmaz bı doğum sancimda yok gitmelimiyim acile falan