peaceandlove 21+2’deyim 1 haftadır karnımın üst tarafında batma oluyor ebeyle konuştum genişlediği için öyledir diyor ama korkuyorum nedense ya sizce hastaneye gitmeli miyim
sulenaz peaceandlove bebek büyüdükçe organlar yer değiştiriyor bende genelde yemekten sonra oluyor ağrı batma hissi taş gibi oluyor ama biraz masaj yaptıktan sonra gaz sancısı geçiyor korkulacak bir durum değil ama içiniz rahatlasın doktorunuza danışın
Papatyaaa42 peaceandlove Benimde hamileliğimin başında çok sık oluyordu kramp gibiydi aynı hareket ettirmiyordu resmen şimdi 38 haftalık olduk artık son zamanlara gelince çok olmadı karın genişlediği için oluyor buyuk ihtimalle yada içten yırtıklik falan oluyor endişe etmeyin ama yinede bir doktorunuza danışın tabiki . Ben gittiğimde erkrn doğum riskinden suphelenmisti doktorum muayene etti bişey çıkmadı
Masal7778 Bende geçen gün aynı problemden ötürü gitmiştim gaz sancisiymis ordaki hemşireler sade soda iç biraz yürü dediler sonra rahatladım birden geçti ağrı
peaceandlove Masal7778 gaz sancısına da benziyor gerçekten ama korkuyorum ya bazen öyle bir batma oluyor ki ara ara geçiyor ama 1 haftadır benimle bu
Masal7778 peaceandlove bilmiyorum o zaman canım bende 2 -3 saat oldu ben direk acile gittim korkudan sende bir görün istersen
Gizoletta Hamileliğimin başından beri oluyor çok berbat bir durum ağlayarak uyandığımı bilirim acıdan o hisse kapıldığın an yürü ve sakız çiğne sadece sade soda içme daha çok sıkıştırır hafiften rahatladığında sade soda içebilirsin
peaceandlove Gizoletta çok teşekkür ederim dediklerinizi yapacağım inşallah geçer ❤️ yalnız olmadığımı bilmek rahatlattı