Kızlar kızıma antibiyotik kullandım sanırım o ara da da azı dişleri çıktı ve bu pisige sebeb oldu kremler kullanıyorum ama geçmiyor daha önce yine böyle bı pişik olmuştu Dr bı krem versi geçti yine aynı kremini aldım ama bu sfer fayda etmedi hafta içi Dr a götüreceğim ama önerilerinizi bekliyorum bu ara da kizim yaş dicek