Buket48 bu devlet hastanesinde ki doktorlarin çoğu boyle ya arkadaş devlete atanmak için kicini yirtiyorsun afedersin ataniyorsun kaldi ki sevdiğin bir dalı seciyorsun insanlara yardimci olmak tek amacin olmasi lazimken resmen kopek muamelesi yapıyorlar. Yilbasi gecesi bende acile gittim tansiyonum dusmus surat bir karış seninle mi ugrasicam bak icerde dogumlarim var benim yilbasi yilbasi ben burdayim diyor benim mi sorunum kardesim diye tepki gosterince hemen yumusuyorlar. Suriyeli muamelesi yapiyorlar resmen bize kaldi ki onlar da insan ben suriyelileri dovduklerine bile sahit oldum. Şiddete cok karsiyim ama gercekten bazi doktorlar dayagi hakkediyor. Bosuna ozele gitmiyoruz yoksa memnun degiliz özele para bayılmaya. Bunlar yuzunden devletin imkanlarindan faydalanamiyoruz. Bu tarz doktorların altinda kalmayin siz hamilesiniz ve herzaman haklisiniz o mbu mesleği seçti ve elinden gelenin fazlasini yapmak zorunda hem sikayet edin!