birbilgetkn Benim gibi hala doğuramayan var mı ? Ben 39+4 oldum. Normal doğum planımız ve 2.doğumum ama hala belirti yok iyice stres oldum. Var mı benim gibi bekleyen anneler :(
Tazeanne123456 birbilgetkn bu aralar tanıdığım kim varsa normal bekleyip sezeryana alındı bebişlerin doğmaya niyeti yok gibi 😄
iremd-1798 birbilgetkn ay benimde ikinciydi çok bekledim 🥹 40+4 de doğum yaptım o zamana kadar ne sancım var ne açılmam var ne de bebeğim tam doğum kanalına girmişti. 40+6 da doktor suni sancı ile başlatacaktı. 40+4 de 21.55 de durup dururken sancılarım başladı sancılarım 4 dakika da bir geliyordu hemen duş aldım hazırlandım 22.55 de acile giriş yaptım. Açıklık kontrol edildi 10 cm acil doğuma alındım 23.24 de bebeğim kucağımdaydı. Kolay ve hızlı doğumum oldu. Sancılar ve doğum bir buçuk saat sürdü. Rabbim size de kolay ve hızlı doğum nasip etsin ❤️
birbilgetkn Tazeanne123456 ilk doğumumda normal oldu ama suyum geldiği için bebeğin kalp atışları kötüleşti ve sunisancı verildi şimdi de normal istiyorum ama sonunun sezaryen olmasından çok korkuyorum :(
Tazeanne123456 birbilgetkn bebeğiniz ve sizin sağlığınız için eeen güzeli olur inşallah hiç boşuna strese girmeyin vakti geldiğinde elbet her türlü çıkacaktır 🙏🏻
birbilgetkn Tazeanne123456 Öyle tabi zaten stres kötü etkiliyormuş açılmayı vs. Bakalım dua edelim birbirimize ☺️
birbilgetkn -Alina- Allah yardımcınız olsun ben suni sancı aldığımda yerlerde yatıyordum resmenn siz foruma bile giriyorsunuz helal olsun :)
birbilgetkn iremd-1798 Yaa şu an bana umut oldunuz. Kaç kg doğdu bebeğiniz ? Bir de kanala girmişmiydi. Ben geçtiğiniz pazartei 39+0 dım kanala girmişti bebeğim
dilekkbrgl iremd-1798 bunu okurken önce sesli olarak yaaa çok tatlı dedim, inşallah bunu tüm kadınlar yaşar 🥹💓 benimde ilk gebeliğim normal doğum yapmayı düşünüyorum inşallah bende doktorların eline fazla düşmeden yavrumu alırım kucağıma,🥹
Bd2525 iremd-1798 maşallah suphanallah su gibi dedikleri bu olsa gerek rabbim bizlerede nasip etsin inşallah
BaharSoyluu iremd-1798 İki doğum arası ne kadar zaman vardı acaba benim de 2. doğum olacak arası 11 ay erken gelir mi acaba diyorum oturup ayakta durunca kasılıyor sürekli uzaninca geçiyor nstde de bir aey çıkmadı uzandigim için
Elfakcy birbilgetkn bende aynıyım sizle. Pazartesi günü miadı dolduğu için yatış yapıcaz normal doğum denicez. Hiç bir belirtim yok açılma vs. Hatta rahimde biraz da sertlik varmış. Pazartesi günü ilk fitil verceklermiş ondan sonra da suni sancı çok korku sardı umarım hepimiz için kolay doğumlar olur 🥹
birbilgetkn Elfakcy benim doktorum 41+ ya kadar yani 18 kasıma kadar bekleyebiliriz dedi, bebeğiniz kaç kg ?
Meltemm21 birbilgetkn kanala girmiş ama açılmam yok tecrübeli annelerden tavsiye alalım açılma olması için ne yapmamız lazım
iremd-1798 birbilgetkn yok daha doğum kanalına tam girmemişti yani doğacak pozisyonda değildi 🥹 3250 demişlerdi ama 3040 gram doğdu 😍 umudunuzu hiç kaybetmeyin Rabbimin vardır kararladığı bir zaman ❤️
Seray11ay birbilgetkn yaaa. Valla benim kızlar geç geldi 39 40 haftalık gibi gelmişti ama herkes bir olmuyor hayırlısı canm😇🥰