Mom_06 Amh 1.57 çıktı ama ben 19 yaşındayım tüp bebek tedavisi gördüm negatif sonuç aldım ne yapmam gerekiyor?
Mmjgn Mom_06 Ben 1.16 ile hamile kaldım.Devletteki doktor aşılama veya tüp bebek ile hamile kalabilirsn dedi.Ozele gittim sonucun çok kötü değil 6 ay içinde kalmazsan gel dedi 6.ayda hamile kaldım.Cok stres fln yapmayın Allah büyük
Nur67 Mom_06 iyi fsh yaşınız daha çok genc ben sizin yaşınızdayken adetim hep düzensizdi şuan 24 yaşındayım hormon tedavisi görüyorum mesela bana da tüp bebek diyorlar. Ovulasyon testi alın deneyin denediniz mi hiç yumurtlama görüyor musunuz?
Melismelo Benim değerim 1.64 felandı sanırım doktor cocuk düşünüyosan şimdi düşün 1-2 seneye zorlanırsın dedi ve ertesi ay hamile kaldım Allahtan ümit kesilmez, darısı sizin başınıza inşallah♥️
Mom_06 Melismelo bana da dedi ki 4 aya kadar olması imkansız gibi olur tekrardan tüp bebek tedavisine başlaman gerek dedi
Nur67 Mom_06 canım hiç üzülme dua et. Biraz doğal yolla dene daha yeni bi tedaviden çıkmışsın sonuçta yaşın da çok genç burda görüyorum 42 yaşında anne olanlar var. Allah ol derse olur bizim de nasibimiz gelince olur muhakkak