20 ilk diş yerım yıne şişmiş en son geçen ay şişmişti ağrıyordu gectı ağrısı duzeldı tedavısız bır sekılde , bugün tekrar başladı 31 haftalık hamıleyım erken doğum rıskıne sebep verır mı son aylarım dişçiye gıdıp antıbıyotık tedavisıne mı baslayalım? bir erkek doğumun var enfeksıyondan 33 haftalık korkuyorum bu yüzden