tugce0909tm hiç korkma insan korkarak o günü kendine zehir ediyor gayet sakin kal doğumun her türlüsü zor zaten ama bebeğine kavuşacaksın onu düşün ben bu kez tamamen tadını çıkartıyorum ilkinde kulaktan duyma şeylerle kendimi korkuttum ve o günü kendime zehir ettim panik olduk ameliyat sırasında tansiyonum düştü sakinleştirici yaptılar kafam tamamen gitti gerek yokmuş ameliyat hiç korkulacak bir şey değilmiş sonrası biraz ağrılı sıkıntılı ama 4. Gün ayaklandım ben yanımda hiç yardımcı bile yoktu sadece eşim ve ben