Sevimnaz Kızlar adetine 10 gün varken çok az kahverengi lekelenme olmus normalde adete yakın veya gününde böyle birşey yaşamam sebebi nedir sizce
Zeliha66 Sevimnaz benimde adetime 5gün kala az bisey kahverengi leke geldi. Adet günümü bekledim test yaptim ve hamileydim. Umutlandirmak istemem tabiki yerlesme kanamasi olabilir
Zeyynep Sevimnaz ay çok kararsız bi durum ben yaşıyordum bu durumu her seferinde hamile zannediyordum ama değildim ümitlendirme kendini bekle bence ara kanama olabilir demişti doktorlar yumurtlama döneminde falan oluyor demişlerdi