ads42 geçmiş olsun. Ben dün doğum yaptım sezeryanla haftası önde giden 38 hafta bebek normalde de 37 hafta bobrek problemim ve bebegin kasilmasi yüzünden sancilarimdan erkene çektik. Mecbur kaldık yani. Normalde bu vakitlerde doğan bebekler küvöze bile girmez. Benim bebek doğduğunda ağlaması bile tizdi. Yogunbakimda şu an makineye bağlı. Farketmiyor haftası bazen birseyler yolunda gitmiyorsa onundeyse yaşanıyor. Çoğu arkadaşım biri 35 biri 36 da doğum yaptı çocukları sapasağlam. İçinizi ferah tutun iyileşecek bebekler. Benim de sütüm yok ameliyat masasında alerji gelişti bir an öldüm sandım inş. Güzel gunler bekliyor bizi üzülmeyin. Onlar güçlü bebekler 🤲