turkan403 Altunkaya_44 eved ben ilk kızımda 6ayliken oldum ikinci de 8aylikti olmstm ilk reglmi emzirdin sürece düzensiz yda olmaması normal
Nurr_22_22 Altunkaya_44 normal ilk adetimi kızım 9 aylıktı gördüm sonra 1 er arayla gordum bir süre düzene bindi şimdi yine duzensizlesti 21 aylik
Aleymomm Altunkaya_44 herkes normal olduğunu söylüyor doktor da dahil valla ama ben 2 ay sonra görmeye başladım sonra yine hamile kaldım zaten sen yine de dikkat et bacım 😂
gezentianne Altunkaya_44 Ben 1 sene görmedim süt yoğunluğuyla da etkiliymiş. Süt hormonu prolaktin yüksekse geç adet oluyorsunuz ki 3 ay cok normal
Gzm34 Altunkaya_44 ay ne güzel ya keşke bende hemen olmasaydım ama doğum yapalı daha bir buçuk ay oldu bugün regl oldum :( bende aksine uzunca süre olmasam mutlu olurdum.
huysuz__ Altunkaya_44 1 seneye kadar normalmiş, keşke ben öyle olsaydım kafa rahat tertemiz 🥲 benim 3 lohusalık da 22-25 gün arası sürdü, temizlendikten 26-28 gün sonra adet oldum hep🥲
basakc36 Altunkaya_44 bende yeni 26 günlük anneyim merak ediyorum. Bu süreçte dikkat edilmesi gerekiyor ya hamile kalmamak için siz nasıl korunuyorsunuz 🙄