Safiyercan Dünden beri karnımda bi agri var ve gitmek bilmiyor tuhaf bi agri hemde . Sırtımdaki başlayan agri da cabasi yanı . Sebebi ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim yerimden kalkamıyorum resmen agridan
meleklerim3757 Safiyercan Benimde karnımın içi acıyor dayanılmaz oluyor bu aralar doktora sordugumda göbek bagı orada dedi ondan acıyormuş normal dedi bel agrısı artık normal 33haftalıkmışşın yani canım
mdnslmn1 Safiyercan canim bebek yelidir o hamileyken mutlaka herkezde gözükür bi iki kez bende karnimin sag tarafi acir kipirdayamam bile agrim olurken
Bebekveben Kaç haftalıksın bilmiyorum canım ama benimde ara ara oluyor doktorum çok şiddetli olmadığı taktirde normal olduğunu söyledi karnın genişliyor bebek büyüyor sırtımız bile genişliyor yani
Bebekveben Safiyercan Ben 17 haftalığım ben bile yaşıyorum canım çok artmadıkça normal diye düşünüyorum
Yeniievli Bende salçalı yaglı acı yemekler yediğimde öyle oLuyor canım.bol su içiyorum yogurt yiyorum hareket ediyorum lavaboya girince geçiyo.inşallah seninkide öyle bişeydir