Baby_B Ben ilk 3 ay 7 kilo vermistim.Simdi 5 kilo almisim.Doktorum karbonhidrati azalt ayda 1-2 kilo alarak devam edilmesi lazim dedi. Sizde durumlar nasil🌸
Baby_B Nilbebek27 bende kilolu hamile kaldim🫣Ilk 3 ay kusunca hep yedim sonrasinda. Suan dikkat etmeye basladim,istahim su ara cok yok zaten💌Az kilo alarak devam ettirirm insallah.İyiymis sizinkide❤️Saglikla gelsinler
Bebekonunannesi 21+5 3 kilo aldım. Ben 61 kiloyla hamile kaldım şu anda 64 oldum. Gebelik şekeri çıkar diye korktuğum için özellikle kızartma, hamur işi ve tatlı yemiyorum ama. Çünkü hamileliğimin başında açlık kan şekerim tam sınırda çıkıyordu.
Baby_B Bebekonunannesi benim kan sekerim normal.Bulantilardan sonra yiyebilince kizartma ve beyaz ekmek bir tık istahimi acsin diye yemis bulundum Kizartma makarna yeme dedi doktor zaten cok asiri yemiyorum ama azalttim simdi🥰 Son 3 ay zaten ayda 2 kilo alarak ilerleniyor en az,dikkatle ilerleyecegim insallah
Bebekonunannesi Baby_B amaan kilo sonuçta aldığımız gibi veririz de inşallah 😁 İlerleyen zamanlarda çok hızlı alınıyormuş evet bebek tam o zamanlar kilo yapıyormuş sanırım🥰