36+3 üz bugün kontrolüm vardı ve sancım çıktı endişelencek bi durum değil kanama veya su gelmesi olursa kasılmaların sık olursa hastaneye başvur dedi :) bebeğimi dört gözle bekliyorum ♥️ Sağlıkla gel oğluuum 🥲 normal doğum pozisyonunu almış çatın uygunsa normal doğum yapabilirsin dedi bakalım :)