Serap07 Arkadaşlar 33 haftalık hamileyim karnımin içi çok acıyor yürürken dönerken yatarken bişey yok ama 🙂 yürürken bildiğiniz göbek ağrısı çekiyorum başına gelen var mı böyle bişey normal mi bilemiyorum
susam_18 Serap07 iki üç gündür benimde öylee. Enfeksiyonda çıktı antibiyotik kullanıyorum ondan mı bilmiyorum ama tam tarif ettiğiniz gibi ağrı var :) 32+4
Baharrrgokalp Serap07 31. Haftadayım bende geçen haftalarda karnımın acısını hissetmeye başlamıştım bebek büyüdüğü için iç karın genişlemeye çalışıyor o yüzden de dışta kaşınma ve acı olabilir demişlerdi bana haalada acıyor mesela bu bilgiden sonra çok umursamadım bebeğime ve doğuma odaklıyım 🐣
Gizemengin35 Serap07 bnm öyleydi nst ye girin sancı varmi yokmu bilmiyorsun doktorunuz baksın bnm sancim cikmisti
Ayseguller 34.hafta aynı acılar var. Sancı mı diye nstye girdim ama degil cok şükür. Sanırım genişlemeye çalışırken böyle oluyor diye yorumladım