GEM az önce konuştum kendisiyle kanama devam ederse direk gelmemi söyledi şuanlık kanamam durdu fakat bugün öğlen de çatı muanesi yaptı öğlenden akşam saatine kadar da kanamam durmadı takipteyim eğer gece boyunca tekrar başlarsa kesin gideceğim inşallah bir sorun yoktur 2 hafta da önden gittiğimi söylemişti bebiş 2600 olmuş bile