Eğer anladığım şeyse cevap vereyim ben 6 ekimde adet oldum en son 15 ekimde başka bi sebepten doktora gittm alttan muaynede yumurtan çatlamış doğurganlık dönemindesin dedi. Pazar günü içime doğdu test yaptım pozitif çıktı adetime daha 3 gün varken hamile olduğumu öğrendim yani😊