16biranneadayi Kızlar 35 haftalık hamileyim son zamanlarda vajina kaşıntısı çekiyorum internetten baktığımda hormon değişimi sebebiyle diyor yaşayan var mı bir yandan da enfeksiyon olur bebeğe zarar verir diye korkuyorum. Yaşayanlardan yorum bekliyorum.
Bebisko01- 16biranneadayi ben de 35 haftada aynı şikayetleri yaşamaya başladım doktorum fitil ve krem verdi bakalım geçirecek mi 🥲 geceleri özellikle daha da artıyo benimki , çamaşır değişmekten yoruldum akıntıdan dolayı
16biranneadayi Gokturkmom_ daha geçen hafta enfeksiyon ilacı bitti daha kötü oldum bilsem hiç kullanmazdım
16biranneadayi Bebisko01- sorma ama çamaşır değiştirmek tek başına yetmiyor en sonunda bana da travazol krem verdi de rahatladım yoksa bitirdi beni. Hormonel değişiklik de sebep oluyormuş. 3 gün gece yatmadan kremi sürdüm dördüncü gün ihtiyaç duymadım inşallah sana da çözüm olur😔
Havva_s34 Bendede var o uzun süredir. İki üç sefer idrar kültürü verdim enfeksiyonum yok. Aşırı beyaz akıntım ve kaşıntım var muhtemelen pH değişimi. Benimde geceleri artıyor soğuk suyla iyice yıkıyorum o gece rahatlatıyor
MervEslinArden 16biranneadayi Evet ya mantar olmuşum o derece feci kaşınıyordu uzun süre kullandım baya rahatlattı
Rabiadk Hanımlar merhaba bende de kaşıntı değilde bir haftadır ağrı var dudaklarda 34 .haftaya girdik özellikle sol vajina dış dudak sanki sıkışmış gibi bir ağrı arkadaşım başlık acmisken bende yazmak istedim belki yaşayan vardır 😑🤷🏼♀️
16biranneadayi MervEslinArden doktoruma bugün sordum kullanılabilirmiş sıkıntı yokmuş kaşıntı geçse dahi devam et dedi.